piątek, 14 października 2016

FIT NA DZIŚ: HYPE x UNHUMAN x CARHARTT x WRUNG DIV. x CAYLER & SONS






Siema! W dzisiejszym FIT NA DZIŚ prezentujemy combo stylistyczne, które sprawdzi się w każdych okolicznościach. Randka? Balety? Obiad u mamy? Opcja przygotowana w dniu dzisiejszym podoła każdemu z tych wyzwań. Fit jest kapitalną propozycją na sezon wiosenny bądź naszą piękną, polską jesień. No to jedziemy z tym zestawieniem.

Zaczynając od góry, serwujemy wam brytyjski, już raczej klasyk, czyli HYPE. Marka ta znana przede wszystkim w UK, zapisała się w świadomości koneserów ulicznego stylu także w Europie kontynentalnej. Znana z totalnie pokręconych i bardzo bijących po oczach kolorystycznie wzorów wyróżniała się w tłumie. Jej znakiem rozpoznawczym były i są full printy. Odzież tę upodobali sobie między innymi wykonawcy i odbiorcy, popularnego w Anglii stylu Grime. Na zdjęciu widzicie popularnie zwaną czapkę 'wpierdolkę'. Ostatnia kolekcja fajnie kontrastuje absolutnie niepoważne wzory z typowo ulicznym krojem. Jeśli chcesz wnieść do swej stylówki element Chav culture, ta opcja jest dla Ciebie idealna.






Kolejny element zestawienia to jawne lokowanie produktu naszej marki, czyli wiatróweczki UNHUMAN Classic U. Towar naszej produkcji to idealna opcją na początek jesieni i wiosnę. Podszyta siateczką zapewni wam ciepło i komfort, gdy zawieje niespodziewany podmuch wiatru. Przed nim, jak i przed mżawką, pomoże wam także uchronić głowę głęboki, zapinany pod samą brodę, kaptur. Kieszenie zewnętrzne, jak i wewnętrzna, zapinane są na zamek. Tak więc nie martwcie się, że coś przesiejecie. Polecamy ten produkt, z czystym sumieniem i świadomością, że nigdy byśmy nie wypuścili pod własnym szyldem żadnej lipy. Kurtka występuje także w czarnym wariancie kolorystycznym.

                            

Pod kurtką nasz model kryje tee CARHARTT. Tu chyba nie ma co się za bardzo rozwodzić. Ta marka  już na stałe zagościła w scenie streetwear, wychodząc na ulicę z wielkich hal fabryk w Detroit. Carhartt nie zapomniał o swych korzeniach i jakość ciuchów została zachowana tak, by nadal dała radę w miejscu ciężkiej fizycznej pracy (czego my, zasadniczo, nie zalecamy próbować :) ) Model koszulki to USS SCRIPT. Napis czcionką college, chyba nigdy nie wyjdzie z mody i zawsze będzie robił robotę. Zwłaszcza w czasie wielkiego stylistycznego powrotu klimatów 90's.

  


Joggery to dzieło WRUNG DIVISION. Towar prosto z Paryża od początku kojarzony jest z kulturą francuskich ulic. I słusznie. WRUNG upodobali sobie reprezentanci graffiti i street artu, których marka zawsze darzy szacunkiem. Ponadto ekipa nigdy nie bała się politycznych deklaracji, stawiając na propagowanie idei pokoju na świecie. Od ulic, dla ulic. Proste. Ich joggery to wygodny, standardowy krój, ne rzucające się w oczy detale, oraz świetna jakość wykonania.

                           

Zestawienie dopełnia torba od CALER & SONS. Ta marka, znana przede wszystkim z czapek, w kręgach fanów zielonej przyjemności nie jest nowością i jej przekaz kręci się głównie wokół tematu 4:20. Widoczna na zdjęciu torba paradoksalnie nie ma z tą tematyką nic wspólnego. No chyba, że mi coś umknęło... Można za to śmiało powiedzieć, że jej wykonanie naprawdę robi wrażenie. I tym akcentem kończymy. Czekajcie na kolejny fit, który ukaże się już w następnym tygodniu!




                   

                        


Czapka - Hype
Kurtka - Unhuman
T-Shirt - Carhartt WIP
Spodnie Jogger - Wrung
Torba - Cayler & Sons

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz